piątek, 30 lipca 2010

Darmowy kotek :)


Możliwe, że go macie, ale nadal jest dostępny, więc pisze :)
Oto instrukcja :
Wchodzimy na:
http://daveproxy.co.uk/
Następnie wpisujemy w białe pole:
http://www.stardoll.com/en/cinema/
Logujemy się ;D
To na tyle ;)
Kotek czeka w prezencie obok szafy ;)

Nowy HB :)


W starplazie pojawił się nowy HotBuys ;)
Oczywiście jest tylko dla SS.
Kosztuje on 7sd.
A dostępny jest w sklepie Bisou.

Kupujecie?.

70 mln użytkowników !

Dzisiaj w nocy liczba członków przekroczyła 70 mln ;)
I do tego tym razem admini się szarpnęli ;)
Dali nam 6 prezentów za darmo ;)
Oto one :

czwartek, 29 lipca 2010

Nowy sklep z kosmetykami - L'occitane ;)


W starplazie na razie w nowościach pojawił
się nowy sklep - L'occitane ;)
Pewnie za niedługo wejdzie sklep ;)
Ceny są dosyć drogie ;/
Admini znowu chcą na nas zarobić ;/

Nowe HB

Do Starplazy weszło nowe HB
Jest to sukienka tylko dla  SS
I kosztuje aż 16 sd.
Jak dla mnie to przesada,
ale kto chce to kupi.;)
 


Hejka . ; )

Hej wszystkim.;P
Już wróciłam.
Przepraszam, że nie napisałam wcześniej
ale po prostu nie miałam czasu.
Jak narazie nigdzie się nie wybieram
więc będę pisać.
Paa. ;**
  
~~Martinika52



środa, 28 lipca 2010

Darmowy fotel ;)


Za niedługo na stardoll będzie 70 milionów użytkowników ;)
Z tej okazji możemy dostać taki właśnie fotel ;)
Wystarczy zrobić scenerię pt. "Wymarzony prezent na 70 mln. użytkowników"

--> Do konkursu <--

Nowi Stardoll Kumple !


Dzisiaj weszli nowi przyjaciele stardoll ;)
Dokładnie 6 jak pisze na powyższym obrazku ;)

--> Do kupna <--

poniedziałek, 26 lipca 2010

Wróciłam ;)

Wczoraj wieczorkiem wróciłam z moich 4-dniowych
wakacji ;)
Dziękuję Suzuni za to, że zajęła się blogiem :)

Na stardoll na razie nic się nie dzieje ;)


A jak wam minęły wakacje?.
Jedziecie gdzieś?.
Wróciliście?.
Czekam na komentarze ;)

piątek, 23 lipca 2010

Nowe rzeczy do Penthouse


Dzisiaj no Suite Shop weszły nowe rzeczy do Penthouse

Nowa marka na Stardoll - jcpteen

Ubrania te można znaleźć w straplazie w nowościach mam nadzieje że powstanie z nim sklep ale na obecna chwile jest link z wszystkimi ubraniami - http://www.stardoll.com/pl/starplaza.php?startItemIds=26715,26716,26717,26718,26719,26720,26721,26722,26723,26724,26725,26726,26727,26728,26729

wtorek, 20 lipca 2010

Wyjeżdżam ;)

Jutro wyjeżdżam i będę dopiero 25 lipca,
więc jak narazie blogiem zajmie się Suzunia.

Nowy HB :)


W starplazie pojawił się nowy HotBuys ;)
Jest on za 6sd.
I jest dla wszystkich !
Kupujcie szybko bo to może być błąd !
Albo może to jest tylko rekompensata za to, że pojawił się z poślizgiem?.

Kupujecie?

poniedziałek, 19 lipca 2010

Nowa kolekcja w KOHL'S ;D

[kliknij w obrazek aby powiększyć]

W sklepie KOHL'S w dziale Hang Ten pojawiła się nowa kolekcja ;)
Według mnie ubrania są ładne, ale i tym razem admini ustawili dość wysokie ceny ;(

Nowy zagrożony gatunek - Red Panda :)

Mamy nowy zagrożony gatunek !
Jest nim Red Panda :)

Tak wygląda Red Panda na żywo:
A tak na stardollu :
Według mnie jest baaaardzo słodka i na stardoll i w rzeczywistości :)

--> Trochę o Red Pandzie <--


--> Kampania "Zagrożony gatunek" <--


sobota, 17 lipca 2010

Skepy/Kolekcje nie widoczne w StarPlazie ;)

Są to linki do sklepów nie widocznych w starplazie ;)
Albo do starych kolekcji ;)
[Wystarczy kliknąć na obrazek a przeniesie nas do danego sklepu]







Zauważyliście . . .

. . . że nadal nie ma kolczyków HB, które miały ukazać się 14 lipca.
Dzisiaj jest 17 lipiec a kolczyków jak nie ma tak nie ma :(
SS kończyło mi sie 15 lipca a baaaaardzo chciałam mieć te kolczyki . . .
I przez to, że admini (chyba) o nich zapomnieli ich nie mam ;(


Nowy sklep ;)

Pojawił się nowy sklep:
"Cats & Dogs"
Niestety nie jest dostępny dla Polski, ale poprzez link
wszystkie rzeczy pojawią się w przebieralni :)

--> Do sklepu <--

+ jest darmowy kotek do kupienia ;)


czwartek, 15 lipca 2010

Hey :*

Chciałam wszystkich czytających bloga przeprosić, ale na podwórku jest dosyć ciepło i na internet wchodzę tylko wieczorami przelotnie, dlatego na razie nie dodaje żadnych darmówek itd :) Jeszcze raz przepraszam :)

poniedziałek, 12 lipca 2010

Darmowe : poduszki i koszulka :)

Darmowe poduszki:


Możemy je zdobyć wchodząc przez bramkę http://myproxy.ca .
Potem w białym polu wklejamy http://www.stardoll.com .
Poduszki czekają na nas w apartamencie :)

Darmowa koszulka :


Wchodzimy na http://myproxy.ca .
Wklejamy w białe pole http://www.stardoll.com/en/cinema/?id=157 .
Logujemy się i oglądamy filmik :)
Koszulka czeka na nas w apartamencie w prezencie od admina.

Nowy HB :)


W starplazie pojawił sie nowy HotBuys.
Kosztuje on 6sd.
Dostępny jest w sklepe Evil Panda.
Oczywiście jest tylko dla SS.

Mi się on osobiście nie podoba i nie mam zamiaru go kupić . . .
A wam?.

Pierwsza osoba, która skomentuje dostanie prezent dla SS za 4sd lub sd poprzez starbaazar (4sd+1sd prowizja stardoll) :)

niedziela, 11 lipca 2010

Darmowy puchar MŚ :)

Dzisiaj darmówką jest brązowy puchar MŚ, który wczoraj dostali Niemcy :)

No więc :

Wchodzimy na stronę:
http://www.4proxy.de .

W białe pole wpisujemy:
http://www.stardoll.com/pt/contest/view.php?id=468 .

Logujemy się :)

Po zalogowaniu w białe pole u góry wpisujemy:
http://www.stardoll.com/pt/contest/finish.php?id=468.

Hejka . ; )

Chciałabym wam powiedzieć, że 
od 12 lipca do 25 lipca mnie nie będzie,
więc mam nadzieje że pinanaaa poradzi sobie beze mnie.
Gdy wrócę napiszę..
Paa . ; **

~~ Martinika52

sobota, 10 lipca 2010

Reklamy :)

Reklama w poście :
6sd + prowizja stardoll :)
Reklama w pasku bocznym :
- na tydzień:
3 sd + prowizja stardoll :)
- na dwa tygodnie:
6 sd + prowizja stardoll :)

P.S. Większość sd z reklam pójdzie na konkursy ;)
(jeśli będziemy SS).
P.S.2. Sd wpłacacie tej osobie, u której zamówicie reklamę. :)
P.S.3. Pierwsza osoba, która zgłosi się po reklamę w komentarzu pod tą notką lub u mnie w KG dostanie ją za darmo :)

xoxoxo : *
pinanaaa : *

Wady i zalety . . .

Wady:
- Widać TYLKO 3 ostatnich odwiedzających a było widać 10.
- SS mogą mieć tylko 6 najlepszych znajomych a wcześniej - 30.
- Gdy, ktoś wpisze ci się np. do księgi gości świeci się tylko malutka ikonka, którą ciężko dostrzec.
- Księga gości jest na wierzchu i pokazuje 3 wpisy.
- Żaby zagłosować w Catwalku lub Najlepszym Projekcie jest dziwna droga.
Gorące nowości -> Konkursy i wydarzenia -> Wybieg.
(Wczoraj nie umiałam znaleźć, ale nie wiem czy tylko ja miałam taki problem).
- Są nowe statuetki za CoverGirl, Album, Catwalk itd. dla mnie to bez sensu.
- Sklep Tingeling zmienił logo na "podróbkę Zmierzchu".
- Starbaazar u kogoś podzielił się na ciuchy i osobno rzeczy do apartamentu.

Zalety:
- Według mnie starplaza wygląda super :)
- Sklep Splendid podzielił się na trzy części (Splendid, Spect Gular, Glam Us).
I teraz wg. mnie jest bardziej przejrzyście.
- Według mnie teraz logo Fudge jest ładniejsze :)
- Podoba mi się starbaazar jak wchodzimy u kogoś ;) Jest ta lalka i z tyłu wieszaki xdd.
- MeDoll Edytor zmienił nazwę na Salon Piękności.
- Bardziej podoba mi się czat. Wcześniej jeśli czegoś nie odebrałeś ciągle mrugało a teraz tylko wyskakuje :)
- Z czatu można wejść do apartamentu osoby, z którą się pisze xdd. Tak jest o wieeeele łatwiej ;)
- Pasek stanu można mieć u góry lub na dole :)
- Zmieniły się torby po zakupie :) I ta jak kupimy coś w starplazie i ta jak kupimy coś w starbaazarku :)

To na tyle :) Jeśli przypomni mi się coś to dopisze ;))

xoxoxo : *
pinanaaa : *


PROSZĘ WAS :) PISZCIE KOMENTARZE :)

Nowe Hot Buys

Do Starplazy weszło nowe Hot Buys.
Kosztuje one 14 sd i jest tylko dla SS.
Jak dla mnie to drogo, jak na taką bluzkę.
Co o niej myślicie. ? 


Piszcie w komentarzach.

piątek, 9 lipca 2010

Darmówki

Wchodząc do starplazy w nowościach są dwie darmowe rzeczy . ; )
A oto obrazek  :

Zmiany na stardoll

Jeśli chcecie obejrzeć zmieniony stardoll, to musicie wejść przez :  http://sdw102.stardoll.com/pl/



Teraz tak wygląda sklep na stardoll :


A tak pokwitowanie jeśli coś kupimy . ;)

 
Podoba się wam ta zmiana . ? 
Bo mi bardzo .; )

Metamorfozaaaaa !


Logując się na stardoll widzimy ten oto obrazek :D
W przetłumaczeniu na polski brzmi on tak:
"Właśnie teraz zmieniamy Stardoll.com w nowe fajne rzeczy.
Prosimy o spróbowanie zalogowania się za kilka minut."
Ja już się nie mogę doczekać tej metamorfozy :D
Dzisiaj wyjeżdżam na cały dzień, więc jeśli nasza redaktorka Martinika52
nie doda zdjęć metamorfozy to ja zrobię to dopiero wieczorem :)

xoxoxo : *
pinanaaa : *

czwartek, 8 lipca 2010

Ooo... Jakaś odmiana ...

Od pewnego czasu nic nie dochodziło z Suite Shopie.
Aż tu nagle jakaś odmiana :)
Do suite shopu doszło 9 nowych (nawet ładnych) rzeczy :)

Nowa Lalka

Na stardoll do ubrania jest już nowa lalka
Oczywiście tylko dla SS. ;P
Jest to Carrie Underwood . ;) 

----> Kliknij TU <----


Zaginione HB

Są to okulary z kolekcji Hot Buys.
Kliknij Poniżej

-----> Tu <---- 

Mini konkurs ; )

  Do wygrania jest 6 sd.
A pytanie brzmi: 
Ile kosztuje cała nowa kolekcja KOHL'S. ?

EDIT: Wygrywa madzia_misiek1. 
Poprawna odpowiedź to 328 sd.

 

Hejka . ; )

Heej . ; )
Jestem nową redaktorką.
A to kilka słów o mnie. 
Mam na imię Marta i mam 13 lat .
Na stardoll mój nick to Martinika52.
Mieszkam w Polsce w okolicach Olsztyna. ; )
Uwielbiam grać w piłkę nożną ,  kosza.
Postaram się dodawać dużo nowych rzeczy,
darmówek , oraz postaram się robić konkursy.
To chyba tyle o mnie . !
Całuję . : *
~ ~ Martinika52


Zapraszam
 www.stardoll.com/member/Martinika52

Nowy HB :)

W starplazie pojawił się nowy Hot Buys.
Jest on dostępny w sklepie Folk.
Kosztuje on 7sd.
Oczywiście jest tylko dla SS.
Mi się za bardzo nie podoba, więc nie kupuję :)

środa, 7 lipca 2010

Nowy Styled Outfiits !

W starplazie pojawił się nowy Styled Outfiits o nazwie Patriots :)


Heeeej : * !


Heeeej : * !
Jestem Weronika i mam 14 lat :)
Mój nick na stardoll to pinanaaa.
Moim ulubionym sportem jest siatkówka i piłka nożna.
Kibicuję zespołowi, który zwie się Real Madryt.
Moim ulubionym zawodnikiem jest Cristiano Ronaldo.
Na tym blogu postaram się dodawać dużo nowości, spoilerów, darmówek i ogólnie informacji ze świata stardoll :)

Ale samemu tak ciężko prowadzić bloga, więc potrzebuję redaktorów :)
Oto "wytyczne" na redaktora:
- chciałabym aby miał już doświadczenie z blogspotem
- chciałabym, aby umiał robić print screena
- chciałabym, aby umiał się do mnie dopasować ;))
- chciałabym, aby mógł w miarę często dodawać notki xdd.
No więc na co czekasz?. Zgłoś się :)

xoxoxo : *
~~ Pinanaaa